هشتمین پرواز «لاک‌پشت پرنده»؛ بدون نشان طلایی

مراسم پایانی اهدای نشان هشتمین دوره «لاک‌پشت پرنده»، ویژه ادبیات کودک و نوجوان، در شرایطی به صورت مجازی برگزار شد که هیچ اثری از دید داوران حائز نشان طلایی شناخته نشد.

در این مراسم که شامگاه جمعه (۲۴ مرداد) و از طریق صفحه اینستاگرام شهرکتاب به سمع و نظر علاقه‌مندان رسید، شهلا طهماسبی، مترجم و کریم نصر، نقاش و تصویرگر، با رای هیئت داوران این دوره از لاک پشت پرنده، نشان‌های ویژه لاک‌پشت پرنده را به دلیل سال‌ها فعالیت ارزشمند در حوزه ادبیات کودک و نوجوان، دریافت کردند.

در بخش یاد از کتاب ویژه آثار مهم تاریخ ادبیات کودک و نوجوان از کتاب پروانه‌ها و باران، نوشته منوچهر انور با نام مستعار شاهد و تصویرگری زمان زمانی یاد و تقدیر شد.

هشتمین دوره لاک‌پشت پرنده، نشان‌های نقره‌ای این دوره را از میان نامزدهای نهایی به سمیرا آرامی و معصومه صحبتی برای کتاب شکارگاه عجیب، حمیدرضا شاه‌آبادی برای کتاب قبرستان عمودی و جمشید خانیان برای کتاب گفت‌وگوی جادوگر بزرگ با ملکه‌ی جزیره‌ی رنگ‌ها اهدا کرد.

حمید اباذری، معصومه انصاریان، محمود برآبادی، جعفر توزنده‌جانی، شکوه حاجی‌نصرالله، مینا حدادیان، شیوا حریری، شادی خوشکار، فاطمه زمانی، علی‌اصغر سیدآبادی، رودابه کمالی، گیسو فغفوری، نلی محجوب، مریم محمدخانی، فرمهر منجزی، رویا میرغیاثی و سید مهدی یوسفی، گروه داوری لاک‌پشت پرنده در هشتمین دوره‌ اهدای نشان‌های طلایی و نقره‌ای را تشکیل می‌دادند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *